Исторія брендів Ballu

Ballu_brand

Компанія Ballu поєднує сучасні тренди прогресивних тенденцій розвитку, а також зорієнтованість на продукцію промислової індустрії. Крім того, компанія володіє власними центрами досліджень, а також конструкторськими бюро. Саме це вплинуло на популярність бренду, а також підвищену увагу не лише в Європі, але і у всьому світі.

Кондиціонер Ballu: історія виникнення

Кондиціонери Вallu та інше обладнання з’явилися на міжнародному ринку в 90-ті. Потрібно відмітити, що вже на той час споживачам було недостатньо обіцянок якості та довговічності техніки. Саме тому компанія зосередилася на реальних інноваціях.

Бренд починав із звичайного інвестиційного проекту і за десять років виріс до компанії – гіганту. Наприклад, лише в 2004 році було випущено більше 500 тис. одиниць кондиціонерів побутового та промислового призначення.

Перші моделі кліматичної техніки вироблялись на тайванському заводі B.L.R.E. З 1978 по 1994 бренд спеціалізувався лише на холодильних та морозильних установках для промисловості.

В 1994 надійшла вигідна комерційна пропозиція від однієї інвестиційної компанії з Японії. Можна сказати, що це і визначило результат. Значна частина отриманих прибутків пішли на покращення заводського обладнання. На даний момент на ньому можна збирати технологічні системи кондиціонування.

В 1996 році акціонери прийняли рішення щодо запуску виробництва кондиціонерів. Для цього і були створені конструкторські бюро та більшість дослідницьких центрів.

Подальші успіхи Ballu

Маючи широкий асортимент  пропозицій, Ballu стрімко розширює географію свого впливу на міжнародний ринок. Продукція розповсюджується в Азії, а також Східній Європі. Потім вона реалізується вже в Китаї, Кореї, Іспанії, Франції.

Бренд активно розвивався, і покупці отримали можливість придбати конвектори Вallu, зволожувачі повітря, осушувачі, а також обігрівачі Вallu. Власники визначили перспективні для себе напрямки: системи кондиціонування та інша кліматична техніка.

За короткий час корпорація досягла значних успіхів. Значна увага була приділена якості та функціональності. Не має значення з чим стикалися клієнти: спліт-система Ballu чи очищувач повітря. В будь-якому випадку вони отримували надійність, економність і всі гарантії екологічної безпеки. Саме за ці якості бренд отримав сертифікати ISO9001, а також ISO14001.