Кліматична техніка Idea: поява та розвиток

Idea_brand

Компанія Idea спеціалізується на кліматичній техніці. Була заснована в 2007 році в Сянгані, Гонконг. Бренд виробляє обладнання для кондиціонування, а також вентиляції повітря.

Становлення та розвиток Idea

Перші кроки Idea починалися з внутрішньої діяльності з виробництва техніки побутового призначення лише для внутрішнього ринку Китаю. Світовій популярності сприяла правильна стратегія керівництва, а також інвестиції зацікавлених інвесторів. Компанія завжди бажала йти в ногу з часом, тому направлення розвитку було визначено вже в 2008 році.

Слід зазначити, що Ідея дуже молода компанія, але не дивлячись на це, вона співпрацює з багатьма відомими брендами для розробки дійсно сучасної та високоякісної техніки.

У компанії є власні дослідницькі центри, без яких сучасна модернізація не була б можливою.

Кондиціонери Idea

Найпопулярніші спліт-системи бренду Idea, виробляються на промислових потужностях компанії Midea. Практика показує, що 90% їх обладнання використовується для кондиціонування квартир, офісів та інших жилих приміщень. Покупці віддають перевагу торговій марці завдяки недорогій ціні, а також насиченого функціонального діапазону.

Майже кожний кондиціонер Idea включає в себе такі функції як обігрівання, охолодження, осушування, вентиляція приміщення. Переважно спліт-системи застосовують для площ від 20 до 70 квадратних метрів.

Практично всі побутові кондиціонери Idea виробляються на заводах Midea, які знаходяться в КНР. Зверніть увагу, що дана фабрика є однією з найбільших, так як саму тут виконуються всі замовлення зі всього світу, в тому числі і України .

Кондиціонер Ідеа відомий своєю ціною. Компанія надає перевагу мінімальній націнці при максимальних об’ємах продажів. Керівництво регулярно проводить контроль якості. Для цього використовується високоякісні комплектуючі відомих фірм: Toshiba, Mitsubishi, Hitachi і т.д.

Асортимент компанії широкий, так як виробляються системи кондиціонування для різних цілей, наприклад, для виробничих чи побутових приміщень.

Керівництво надає перевагу інвестувати в розвиток своєї продукції, аніж в активний маркетинг.  Цілком можливо, що саме через це компанія поступається дещо іншим брендам в популярності, але не в якості кліматичної техніки.