Кондиціонер Midea: історія, розвиток, інновації

Midea_brand

Компанія Мідеа заснована в 1968 році в Шунді, Китай. Цікаво, що статутний капітал складав лише $2 тис., і спершу було налагоджено виробництво виробів з пластику. Через 12 років розвитку, Midea випустила свій перший вентилятор в 1980, а вже в 1985 активно вироблялись кондиціонери.

Торгова марка Midea: розвиток та співпраця

Розвиток припав на 90-ті. В той період акції компанії з’явились майже на всіх крупних біржах. В 1993 була налагоджена співпраця з Toshiba в плані кондиціонування побутового характеру. Дана взаємодія має місце і в наш час – створений окремий завод і торгова марка GMCC, де випускаються компресори для холодильного та кліматичного обладнання.

В 1999 році було отримано сертифікат якості ISO14001, а також розпочалось серійне виробництво промислових та напівпромислових кондиціонерів. В той час компанія Мідеа, акції якої збиралася купити більша частина населення Китаю, використовувала 150 лабораторій для своїх досліджень. Саме це і дало можливість в 2010 році презентувати сучасні VRF.

Трішки пізніше створюється бренд Carrier, де Мідеа продовжує свою стратегію з випуску HVAC – систем вентиляції, опалення, кондиціонування.

В 2014 році в Midea було інвестовано близько 1,2 млрд. юаней від компанії Xiaomi, шляхом покупки 1,2% генеральних акцій. Згодом обидва концерни заявили про тісну співпрацю.

Окремо слід відмітити про покупку компанії Kuka, яка обійшлась корпорації в $477 млн. Kuka займалась процесами автоматизації та робототехніки. Таким чином у Мідеа з’являється можливість забезпечити свої заводи та виробництво автоматизованим обладнанням, а також розширити асортимент.

Кондиціонер Мідеа: інновації та якість

Кондиціонер Мідеа та інша продукція компанії вже десятий рік поспіль займає лідируюче місце з експорту з-поміж конкурентів в Китаї. На даний час випускається більше 33 млн. одиниць кондиціонерів щорічно.

Не дивлячись на досить коротку історію Мідеа, техніка гіганта особливо популярна у всьому світі. Головний секрет в тому, що виробництво швидко реагує на потреби загального ринку і пропонує свої рішення. Окрема увага приділяється власним розробкам, над якими працюють професійні інженери та інші технічні спеціалісти.

Вартість – ще одна перевага. Кондиціонер, ціна якого значно нижча конкурентів, однозначно приваблює покупців. На це робиться акцент навіть у флагманських моделях кліматичної техніки.