РЕЙТИНГ БРЕНДІВ

З кожним роком в Україні з’являються нові бренди і щоб зайти на ринок часто використовують популярний спосіб – занижена ціна в сегменті. Уже присутні на ринку бренди змушені реагувати на появу нових гравців і в основному це відображається на якості товарів і послуг. Так чи інакше ринок тісний, а представники, що вийшли на ринок, через пару років присутності хочуть заробляти і не завжди сумлінно. Ми допоможемо покупцеві не придбати поганий товар “за ціною золота”.

Рейтинг брендів складався на підставі досвіду роботи з цими брендами починаючи з 2010 року.
Так само було опитано основних оптових покупців і сервісних фахівців, які працюють з компанією Альянс Клімат.
Сподіваємося, наш рейтинг допоможе зробити оптимальний для себе вибір, тому що саме ця мета переслідувалась при виборі критеріїв оцінки.

Очікуємо відгуки від небайдужих і постійних учасників кліматичного ринку, надана інформація буде відображатися на рейтингу.
Якщо ви продавець або інсталятор кліматичної техніки, у вас є корисна інформація по товару з перерахованих брендів, просимо залишити відгук по зазначеній нижче формі. Перед публікацією відгуку на нашому сайті з вами зв’яжеться фахівець для збору доказової бази вашого відгуку.

Це дуже важливо для нас, як для джерела цієї інформації і так само буде корисно іншим людям, які зазнають труднощів при виборі техніки.

Разом зробимо чесний і відкритий ринок в Україні 😉

КРИТЕРІЇ

Гарантія

термін дії гарантійного строку, який дає представництво і зобов’язується забезпечити запчастинами та ремонт силами своїх спеціалістів чи офіційними сервісними центрами. Деякі представництва декларують тривалий гарантійний сервіс, але по факту не підтримують його і коли виникає поломка, то покупець залишається один на один з проблемою. Представництво може знаходити багато причин  поломки по вині самого ж покупця і підтверджувати це своїми актами робіт з діагностики поломок. Тому радимо звертати увагу на репутацію бренду, тому що в дешевих і невідомих брендах саме така проблема і виникає.

Сегмент

Існує поняття сегменти ринку і в кліматі виділяють три основних – низький сегмент, середній сегмент і високий сегмент.

Кожен бренд виходячи на ринок складає для себе стратегію в якому сегменті представляти свою продукцію і яку долю ринку в цьому сегменті планує займати поступово витісняючи конкурентів.

Деякі бренди позиціонують себе у вищому сегменті ніж насправді заслуговують. По якості, характеристикам та сервісній підтримці техніка може не відповідти критеріям сегменту і у нашому рейтингу критерій « сегмент » показує відповідність бренду до спозиціонованого власником бренду сегменту.

Ми оцінили по шкалі від 1 до 10 відповідність бренду спозиціонованому ним сегменту, де 10 – повністю відповідає позиціонуванню, а 0 – відповідність переоцінено. Є проміжні значення  (1, 2… 7), які показують що техніка має ознаки відповідності сегменту, але не по всім параметрам і чим більше параметрів відповідають встановленому сегменту, тим вище значення.

  • Низький Сегмент – техніка, що знаходиться в цьому сегменті відповідно назві має низьку ціну але це не говорить про те, що техніка не довго прослужить чи часто ламатиметься. Більшість власників дешевих *ОЕМ брендів розміщуючи заявки на заводах-виробниках замовляють самі дешеві комплектуючі і не заморочуються з контролем якості комплектуючих і самої збірки техніки на лінії. Тому їх товари мають обмежений функціонал, занижені характеристики, що не відповідають зазначеній в документах потужності, примітивні фільтри та датчики, які виконують маркетингову функцію, а не забезпечують задекларований власником бренду комфорт.
    Як правило, покупець очікує, що куплена ним дешева техніка повністю відповідатиме всім параметрам комфорту, економії електроенергії та розраховує підвищення екологічних показників в своїй оселі від роботи даного приладу…
    Але тут ми Вас розчаруємо – дешевий пластик з уявними фільтрами та датчиками не дадуть бажаного результату.
    Є і хороша новина – строк служби техніки з дешевого сигменту нічим не відрізняється від техніки з інших сегментів, хіба що відсоток браку вищий через дешеві комплектуючі. В основному саме на бренди цього сегменту власники брендів дають найдовшу гарантію, щоб запевнити покупця в надійності техніки, але коли прилад вийде з ладу, то люди залишаються з проблемою один на один через відсутність належного сервісу в Україні і вимушені витрачати додаткові кошти на ремонт чи заміну техніки за допомогою інших спеціалізованих компаній.*OEM бренди (англ. original equipment manufacturer – виробник оригінального обладнання) – це коли власник певної торгової марки розміщує замовлення на виробництво кондиціонерів або будь-якого іншого обладнання на заводі виробнику під своїм брендом.
  • Середній Сегмент – техніка, що знаходиться в цьому сегменті має найбільш лояльне відношення від покупців.
    Техніка середнього сегменту надійна, з низьким відсотком браку, в основному збирається з якісних комплектуючих і на оновлених лініях заводів. Маючи демократичну ціну техніка з цього сегменту задовольняє  основну масу покупців своєю комфортною роботою, відповідністю характеристикам та зібрана з надійних комплектуючих.
    Власники брендів середнього сегменту надають хорошу сервісну підтримку і мають склад запчастин. Якщо бренд відомий і присутній на ринку декілька років, то для більшості населення України його техніка – оптимальний вибір.
    В цьому сегменті присутні відомі заводські китайські бренди, а також *ОЕМ бренди з Японії, Європи та Америки.*OEM бренди (англ. original equipment manufacturer – виробник оригінального обладнання) – це коли власник певної торгової марки розміщує замовлення на виробництво кондиціонерів або будь-якого іншого обладнання на заводі виробнику під своїм брендом.
  • Високий Сегмент – техніка цього сегменту дорога, сучасна, надійна і відповідає всім своїм задекларованим високим показникам по характеристикам.
    В цьому сегменті основні компанії кліматичного бізнесу зі своїми брендами – Mitsubishi Electric, Daikin, Toshiba і можна віднести ще Panasonic.
    Важливо зазначити, що деякі моделі своїх брендів ці виробники позиціонують в середньому сегменті, для більшого покриття ринку, тому важливо консультуватись у фахівців.Тут важливо розуміти одне – техніка високого сегменту не може бути дешевою і якщо вам розповідають про нано-технології у побутовому кондиціонері за 500$, то шукайте іншого фахівця, тому що є ризик стати жертвою шахраїв.

Ціна

Кожному товару є відповідна ринкова ціна, але власники бренду іноді переоцінюють свої вироби і намагаються продавати дорожче, ніж того варта техніка.
Багато власників брендів, які знаходяться в одному сегменті зі схожими брендами (в основному це стосується брендів середнього сегменту) намагаються видавати свій товар як кращий за інші бренди і ставлять ціну вищу. При цьому техніка різних брендів може відрізнятися по ціні, а по характеристикам і якості не відрізнятися, а іноді техніка навіть гіршої якості коштує дорожче.
Підводячи підсумок скажемо, що в нашому рейтингу враховані невідповідності цін по кожному бренду відносно інших брендів з одного сегменту.
По шкалі від 1 до 10 ви можете побачити на скільки ціна за товар бренду, який ви обрали, відповідає характеристикам, якості і надійності в спозиціонованому сегменті, а який бренд явно хоче заробити на вас переоцінивши свої товари.
Щоб не купити техніку дорожче, ніж вона того варта, ми радимо звертатись до фахівців з кліматичної техніки. Спеціалісти знають всі нюанси по роботі приладів, проблеми з сервісною підтримкою та запчпстинами по кожному бренду і ніколи не запропонують проблемну техніку, яку прийдеться їм же весь час лагодити і яка буде псувати їх репутацію.

Реклама

В світі є відомі бренди по широкому асортименту товарів, є відомі бренди кліматичної техніки, які пересічний покупець може не знати, а токож є нові бренди, які виникають майже кожен рік. Деякі нові бренди приживаються на ринку і розвиваються, а деякі « згасають » через рік, два чи п’ять років.

Деякі бренди занадто багато вкладають в рекламу і набираючи популярності піднімають ціни, і разом з тим здешевлюють виробництво техніки, збільшують свою маржинальність товарів. Ми винесли це, як окремий критерій і він впливає на позицію тих недобросовісних брендів, які занадто зловживають довірою людей, зі зростанням популярності бренду задирають ціни і нехтують якістю комплектуючих, та розміщують замовлення на « дешевих » заводах.
Реклама хороший ресурс для набуття популярності, так виростали сотні фінансових пірамід. Тому ми ставили від’ємний коефіцієнт тільки тим брендам, які відверто « пудрять мозок » довірливим українцям, виставляючи на передній план не кращий товар, ніж їх конкуренти, що залишаються в тіні.

Ми радимо не в інтернеті читати проплачені відгуки і не орієнтуватись на рекламу, а консультуйтесь у фахівців, які займаються виключно кліматичною технікою. Так ваш шанс купити достойну, комфортну техніку і не переплативши за бренд виросте в рази.

ВІДГУКИ

Какое ваше полное имя?
Ваш контактный номер телефона
Какой ваш адрес электронной почты?
Как называется ваша компания?
У вашей компании есть сайт?
Заголовок для вашего отзыва.
Что вы о нас думаете?

Lessar

Работаю больше 5-ти лет с брендом Lessar, поставил их около 1000 штук только бытовых. Брака вообще не было на моей практике, по качеству сборки удовлетворяет, не ломается. Расходники все доступны. Нравится эта техника своей простотой и умеренными ценами, что облегчает работу с покупателями.

Саша
ФОП Березюк (монтажник)

Кондиционеры Тошыба

7 лет устанавливаю кондиционеры и Тошыба самая любимая)
Этот кондиционер никогда не ламается!
На него него гарантия всего 3 года – это странно, потому что клиенты спрашивают, почему на некоторые дешовые бренди гарантия больше и чем этот Тошыба лучьше.
Но тех кого я убедил, остались очень довольны и советуют меня как специалиста своим знакомым.

 

Сергей
ФОП Паламарчук